FAQ

De prijs van een op maat gemaakt springkussen kan erg variëren. Moeten bijvoorbeeld alleen de kleuren worden aangepast, of moet er ook iets aan de maatvoering veranderen? Indien het laatste het geval is zal het springkussen waarschijnlijk opnieuw moeten worden gekeurd.

Laat ons weten wat uw wensen zijn en we denken graag met u mee. 

Wij hebben de meeste van onze standaardproducten op voorraad. Zodra we uw bestelling hebben ontvangen zullen wij de voorraad controleren. Indien een artikel onverhoopt toch net uitverkocht is bieden we u een passend alternatief, of geven we aan wanneer deze weer leverbaar is. Na ontvangst van uw betaling zal onze transporteur het springkussen binnen 2-3 werkdagen bij u bezorgen.

Wij kunnen de goederen pas versturen zodra wij een betaling op onze rekening hebben ontvangen. Het is dan ook niet mogelijk om pas na levering of in delen te betalen. Wij accepteren ook geen creditcard.

Alle door ons geleverde springkussens en stormbanen worden gekeurd volgens de NEN EN14960. U ontvangt bij uw product dan ook een certificaat, logboek en handleiding waarmee u dit kunt aantonen. Het is belangrijk dat u ervoor zorgt dat het springkussen volgens de in de handleiding omschreven richtlijnen wordt gebruikt.

Jump Factory heeft een eigen reparatie afdeling. Op al onze producten geven wij 5 jaar garantie op het zeildoek en productiefouten. In de meeste gevallen zal de reparatie dus kosteloos voor u worden afgehandeld. U dient wel zelf te zorgen voor het transport van en naar onze werkplaats.

Het is helaas niet mogelijk om bij ons springkussens te huren. Wij richten ons uitsluitend op de productie en verkoop.

Het is zeker mogelijk om een springkussen te komen bekijken. Laat ons weten in welk model u interesse heeft en we maken graag een afspraak zodat u deze in het echt kunt bekijken. U kunt hem dan eventueel direct meenemen.

Het is bij ons helaas niet mogelijk springkussens in te ruilen of tweedehands springkussens te kopen. Wij richten ons uitsluitend op de verkoop van nieuwe artikelen.